Få personlig hjälp att boka hotell

Få experthjälp av vår kundservice med rekommendationer, bokningar och de bästa erbjudandena. Ring oss på 08-403 088 23 eller skicka e-post till info@hotellpremien.se

Ny kundupplevelse!

Hotellpremien är en exklusiv bokningstjänst bara för dig som är Coop-medlem. Vi på Hotellpremien förhandlar fram exklusiva medlemspriser på hotell med garanterat lägsta pris. För att ta del av erbjudanden samt se utbudet av hotell och paketresor måste du logga in och validera ditt Coop-medlemskap innan du bokar hotell. Läs mer här

Vi har öppet alla vardagar med undantag för helgdagar. 

  • Måndag-fredag kl. 09.30-18.00

Om du behöver se dina bokningar, ändra datum eller avboka kan du göra det online genom att logga in på Mina Bokningar

Från och med den 14 November har vi på Hotellpremien nytt telefonnummer för att kunna erbjuda bättre service till våra kunder! Vårt nya telefonnummer är 08-403 088 23 . Inga kostnader tillkommer utöver vanlig samtalstaxa. 

Ändra datum?

I dagsläget så kan du byta datum för din hotellvistelse kostnadsfritt upp till 2 gånger när ni bokat med Hotellpremien. Vi erbjuder er att flytta datum på er vistelse utan extra avgift 2 gånger.  Om det är en prisskillnad mellan datumen så kommer ni att debiteras för detta. Observera att om ni vill ändra hotell så räknas det som en avbokning och en ny bokning måste göras. Om ni vill byta datum på hotellvistelsen ska ni klicka på Mina bokningar eller klicka här

Vid eventuell avbokning ber vi er att skicka in ett läkarintyg till info@hotellpremien.se tillsammans med ert bokningsnummer så kommer vårt Hotellpremien team höra av sig till er inom kort.

Hjälp - kan inte betala

För att kunna genomföra ett onlineköp måste du ha ett Bank ID, kortläsare eller öppna upp ditt betalkort för internetköp. Hur man öppnar upp för internetköp beror på vilken bank du har. Här kan du läsa mer om de olika bankerna: 

Oftast är det samma process hos de olika bankerna hur man öppnar upp för internetköp. Kom ihåg att kontakta din bank om hur just den fungerar. Nedan är bara exempel på hur en del av bankerna har valt att göra det. 

Hur öppnar man kortet för internetköp?

Öppna ditt kort via Internetbanken

  1. Logga in i Internetbanken.
  2. Klicka på kortet du vill öppna och gå till rubriken " Internetköp " och "ändra".
  3. Klicka på bekräfta.
  4. Ditt kort är nu öppet för onlineköp i 60 minuter.