Elite Hotel Savoy
About this property
Description
Elite Hotel Savoy, beläget mittemot Malmö Centralstation, är ett modernt 4-stjärnigt hotell med en spännande historia från 1300-talet. Hotellet erbjuder 117 rum som är allt från enklare till elegant designade och välutrustade med en mängd moderna bekvämligheter. Varje morgon dukas en generös frukostbuffé (inkluderad i rumspriset) upp i matsalen, här finns det mesta för en bra start på dagen. Restaurang Savoy är Malmös pulserande mötesplats sedan mer än 100 år. Här kan du avnjuta en delikat middag, skåla med vänner eller bara koppla av i den klassiska baren. The Bishops Arms, gastropuben med brittiskinspirerad atmosfär, erbjuder pubrätter och ett brett sortiment av öl och whiskey.
- 117 rum
- Dubbelrum
- Badrum med dusch
- Gratis WiFi
- TV
- Värdeskåp
- Skrivbord
- Hårtork
- Vattenkokare
- Strykjärn/strykbräda (finns i korridoren)
- Lyx toalettartiklar
- Gratis dagstidning
- Två restauranger
- Tvättservice
- Sen utcheckning mot en avgift - i mån av plats
- Husdjur är tillåtna mot en avgift. Vänligen ange i kommentarsfältet vid bokning om ni önskar ett djurvänligt rum, då dessa finns i begränsat antal
- Parkering mot en avgift
- Rökfritt
- 2 minuters promenad till Malmö centralstation
- 5 minuters promenad till Rådhuset & Stortorget
- 30 minuters bilresa till Malmö Sturup flygplats
- 40 minuters bilresa till Köpenhamn Kastrup flygplats
Availability
Classic Double med frukost
Hotellets Classic Dubbel är individuellt inredda. Rummen skiljer sig i utseende och karaktär genom både nyare och äldre renovering samt i respektive modernare eller klassisk stil. Här finns allt du behöver för att koppla av och vila. Badrum med dusch eller badkar.
Superior dubbelrum med frukost
Superior Dubbel är unika rum som får sin karaktär från vår anrika byggnad. Rummen har allt du behöver för att koppla av, sova eller arbeta. Här finns en bekväm fåtölj och en arbetsplats. Sängen är bäddad med sköna kuddar för att ge maximal vila. Rummen finns i hotellets huvudbyggnad. Några av rummen har luftkonditionering och värdeskåp. Badrum med dusch eller badkar.
What guests said
See what they love
Jan
18 December 2025Anrikt och vackert hotell, med mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal.
Rita
07 October 2025Rent ch snyggt, trevlig personal och bra frukost. Parkeringshuset/hotellparkering går det ej att köra in i med takbox, fick parkera ute i gatan.
Linda
03 September 2025Mysigt fint hotell
Petra
19 August 2025Trevligt hotell nära centralstationen. Hyfsad frukost, dock saknade vi köttbullar. Trevlig personal
Explore the area
Please select one or more rooms you want to book
You have selected a different number of rooms than what you searched for. Please change the number of rooms to add to basket, or redfine your search.
Categories
Customer Reviews
Sara
23 April 2026Jan
18 December 2025Anrikt och vackert hotell, med mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal.
Siv
11 December 2025Margareta
06 November 2025Anette
05 November 2025Rita
07 October 2025Rent ch snyggt, trevlig personal och bra frukost. Parkeringshuset/hotellparkering går det ej att köra in i med takbox, fick parkera ute i gatan.
Linda
03 September 2025Mysigt fint hotell
Anna Lena
24 August 2025Petra
19 August 2025Trevligt hotell nära centralstationen. Hyfsad frukost, dock saknade vi köttbullar. Trevlig personal
royne
18 August 2025Rummet var stort även badrummet med dusch var stort sängen skön. Frukosten lämnade inget att önska och läget är kanon nära centrum nära till tåg och även parkering om ni kommer med bil
Kennert
14 August 2025Hans-Göran
13 August 2025Trevlig och tillmötesgående personal
Irene
10 August 2025Elite hotell är alltid lika bra. Fantastisk frukost
Camilla
06 August 2025Marianne
03 August 2025Mycket fint hotell och fina rum. Bra och god frukost.
Leif
23 July 2025Hotell med en härlig atmosfär. Bra service och bra läge.
Sandra
18 July 2025Perfekt läge med nära både till tågstationen och centrum, trevlig personal, fint rum och fantastisk frukost.
Anders
14 July 2025Tack för några fina dagar på Hotel Savoy, ett vackert hotell med mycket själ och väldigt trevlig personal. Och vilket läge … Granne med Malmö Central, mitt i centrum och nära parker, kanaler och trevliga torg! Och god frukost!
Sanna
07 July 2025Superfin personal. Alla var hjälpsamma och tillmötesgående. God och härlig frukost. Skulle absolut bo där igen.
Rosita
04 July 2025Bengt
30 May 2025Nära till Malmö Centralstation och trevlig personal, sköna sängar och bra frukost.
Staffan
14 May 2025Bra läge, nära till restauranger och barer samt parkeringsgarage nära. Bra frukost. Lite slitna rum men ok standard.
Christina
11 May 2025Helena
06 May 2025Vi bodde två nätter och la till lite för uppgradering av rum från Lilla Hotellet, väldigt prisvärt och lyxigt rum. God frukost men väldigt trångt och hög ljudvolym.
Marie
04 May 2025Tyst och lugnt, hotellet nära allt god och lagom frukost.
Ann-Katrin
04 May 2025Vårt rum var på Lill Hotellet som tillhör Savoy och ligger precis intill Savoy. Fräscha rum, kändes nyrenoverade. Centralt bra läge. God frukost.
Anne Kari
03 May 2025Litt slitt. Oppgraderte til DeLux rom. Det tror jeg var lurt. Endel trafikk på utsiden. Grei frokost med god plass. Fin pub som vi kunne avslutte i
Anja
30 April 2025Så nöjda! Lite äldre stil. Fin artdeco bistro. Bäst va den otroligt trevliga personalen som jobbade på söndagen :))
Margareta
23 April 2025Eva
08 April 2025Har bott på detta hotell flera gånger. Nära till järnvägsstationen. Bra frukost. Trevlig personal.
Eva
02 April 2025Extra tack till vänlig personal överallt på hotellet som hjälpte oss🌺
Ulf
05 March 2025Barbro
07 January 2025Alltid nöjd med Elite Savoy i Malmö
Leif
04 November 2024Margareta
31 October 2024Stefan
19 October 2024Kristina
02 October 2024Vi fick ett ljust rum som vi hade önskat. Fåtöljerna och sängarna var bekväma. Det enda vi saknade var ett kylskåp.
Ronny
01 September 2024Lena
25 August 2024Väldigt bra men saknade möjlighet att köpa fika eller en drink, glas vin mm. på hotellet från restaurangen på eftermiddagen. När man checkat in vid 15. Det är mer välkomnande och avsluta ett möte på hotellet på ett trevligt sätt.
Mikael
25 August 2024Fint trevligt hotell. God frukost. Bra läge.
Linnéa
18 August 2024Liza
14 August 2024Centralt, god frukost och rymliga rum!
Fredrik
03 August 2024Fint och trivsamt hotell. Allt bra förutom jobbig akustik i matsalen
Kent
29 July 2024Dåligt badkar, för lite mjölkfria alternativ på frukosten
Bodil
28 July 2024Jane
27 July 2024Fint hotell fräscht rum ,bra centralt , lite trångt när man plockar sin frukost på morgonen borde kunna lösas på ett bättre sätt annars bra frukost . Vi återkommer framöver mvh jane
Susanne
17 July 2024Bernt
16 July 2024Mycket trevligt och serviceinriktat beteende från speciellt receptionspersonalen, men även övrig personal.
Mikael
14 July 2024Smidig och trevlig personal. Bra frukost (fast mycket folk).
Eva
28 June 2024Bra läge och frukost
Gunnel
31 May 2024Petra
21 May 2024Astrid
07 May 2024Rummet hade ingen telefon trots att det hänvisades till ett telefonnummer vilket man skulle slå när man ville komma i kontakt med receptionen
Birgitta
05 May 2024Elisabeth
18 April 2024Trevligt hotell, dock omodernt m. gammal väggfast hårfön som funkade dåligt. Fick frågan om specifika önskemål (dusch el. badkar). Vi önskade dusch och fick det bekräftat. Vi fick ändå badkar vilket gick bra. Ingen stor sak (men vill ändå nämna).
Mats
07 April 2024Karin
27 March 2024Andreas Berggren
13 March 2024Fina rum. Lyx med badkar. Bra produkter i badrummet. Saknade bara ett kylskåp. Härlig säng och lungt område trots mitt i city.
Liselotte
22 February 2024Bra läge o trevlig personal
Per
21 February 2024Thomas
15 February 2024Bra frukost. För det priset var vistelsen 10/10
birgitta
06 February 2024Det var toppen.Frukosten mycket bra.
Maria
03 February 2024Fick byta rum då det inte fanns WiFi vilket blev lite bökigt. Nya rummet var perfekt.
Bengt
31 January 2024Ett väldigt mysigt och fint hotell till ett bra pris. Ligger mycket bra till. Närma till centralstationen och till nöjeslivet i Malmö. Jag är väldigt nöjd med hotellet och kommer att boka detta hotell fler gånger.
Anders
31 January 2024Lars Lövgren
23 January 2024Bra frukost, kanonläge, prisvärt. Lite kallt i rummet första natten, men fick nytt, varmare rum.
Christer
22 January 2024Utmärkt boende och service!
Barbro
22 January 2024Glömde en liten påse med några kort och en burk med linoljekräm, som jag köpt på ett museum men städaren hade inte lämnat in den till receptionen. Konstigt tycker jag😢
Anna
10 January 2024Fantastiskt hotell! Underbara rum och frukosten var HELT FANTASTISKT, där fanns allt!!
Anne
09 January 2024Mycket bra
Mikael
04 January 2024Margareta
01 January 2024Trevlig personal, mycket gott bemötande! Bra rum och sängar.⁷
Lars
30 December 2023Elisabeth
22 December 2023Jättebra! fast Fönstren gick inte att Öppna. Det har jag aldrig varit med om och fick en första chock, men Luften visade sig vara bra ändå !!! Jag är lite stel, så ett handtag på väggen vid Badkaret hade varit bra, som jag har hemma
Carina
20 December 2023Mycket bra frukost, sköna sängar. På det hela nöjda.
AnnMarie
08 December 2023Peter
06 December 2023Charlotte
29 November 2023Jenny
15 November 2023Jätte mysigt hotell miljö fantastiskt läge
Cecilia
14 November 2023Charmigt hotell mitt i centrum
Maria
12 November 2023Charmigt prisvärt hotell men bra läge. Trevlig frukost med allt man kan önska. Vill man ha en stillsam frukost rekommenderas att äta tidigt (helgmorgon).
Mats
11 November 2023Allt fungerade perfekt, från in till utcheckning. Bra med möjlighet till kaffe/te på rummet. Riklig frukostmeny. Mysig lite gammaldags miljö.
Agneta
08 November 2023Bästa Allt
Ingemar
04 November 2023Perfekt hotell med närhet till Malmö C
Lars
02 November 2023Bra läge och bra standard på rummen. Trevlig och tjänstvillig personal. Frukosten var mycket bra.
Siv Fransson
01 November 2023Kom tidigt på morgonen med tåget,fick rummet med en gång,fast incheckningen inte var förrän kl.15.Jättegod frukost.Smi
Chris
18 October 2023Thomas
18 October 2023Allt var bra - liten detalj bara - svårt att dricka kaffe då man inte fick in fingret i örat på kaffekoppen vid frukosten/
Magdalena
27 September 2023Helena
25 September 2023Bengt
25 September 2023Väldigt fräscht gammalt hotell. Fint rum.
Britt
20 September 2023Fint, trevligt och anrikt hotell med mycket centralt läge. Härlig och god frukost i vackra lokaler som var väldigt luftiga och det fanns gott om plats. Rummet var suveränt. Sköna sängar.
Britt-Marie
18 September 2023Barbro
29 August 2023Anette
20 August 2023Helt ok hotell. Centralt. Rent. TREVLIG personal i receptionen. Bra frukost.
Helena
20 August 2023Annika
20 August 2023Behöver fräscha till rummen
Mikael
16 August 2023Bra rum med utsikt mot Malmö c. Frukost ok. Trevlig personal.
Simona
16 August 2023Jättefint hotell. Stort rum med sittgrupp, ett plus för kylskåp. Skön säng. Fantastisk frukost buffé.
Saad
08 August 2023Hotellet ligger i ett bra läge. Trevligt bemötande av personal, speciellt av receptionen. Frukost var bra men mer variation av utbud hade önskats.
Maritha
07 August 2023Fint vackert hotell o lokaler. Trevliga rum o personalen var mycket hjälpsamma o glada. Bor gärna här igen en annan gång😊
Susanne
06 August 2023Rita
06 August 2023Fint rum, bra städat. Dock var rumsdörren svårstängd och toaletten spolade dåligt. Bra läge med gångavstånd till mycket
Helen
05 August 2023Fungerade utmärkt
Anne-maj
05 August 2023Daniel
04 August 2023Pehr
03 August 2023Bokade på Savoys anrika hotell men blev placerade i annexet fd Hotel Residens. Ringde ändå och frågade innan vi kom fram fick då att det inte var så men blev ändrat.
Gunilla
03 August 2023Gunilla
02 August 2023Karin
30 July 2023Mycket trevligt hotell. Rent och fräscht. Bra frukost.
Rebecka
30 July 2023Bodde på lilla hotellet. Enda minuset var att det var en liten trappa upp i entrén utan ramp, osmidigt med barnvagn. Men överlag ett bra och prisvärt boende.
Peter
29 July 2023Hade mycket god kontakt med receptionspersonalen som hjälpte mig att reda ut en del problem som jag hade råkat ut för.
Anna
28 July 2023Fräscht, fint, mysigt. Tyst o bra sängar.bra frukost. Inget att klaga på.
Helena
28 July 2023Helena
27 July 2023Kristine
27 July 2023Vi fick bo på lilla hotellet. Överlag tycker vi att det blivit sämre. Rörigt vid frukosten. Och lilla hotellet har inte samma standard.
Charlotte
25 July 2023Vi hade räknat med att bo på hotell Savoy i Malmö . När vi kom dit blev vi anvisade till ett närbeläget hotel ( annex) . Vi hade inte fått någon information om det ,vore bra att veta innan. Inte samma känska som Savoy.
Petra
25 July 2023Eva
24 July 2023Bra läge, fint rum med sköna sängar och fräscht badrum. Bra frukost.
Margaretha
24 July 2023Bra och fräscht rum, personal missade att bädda och städa. Frukosten höll inte förväntad standard, hårda torra frallor, det varma på frukost buffén var kall. Störande ljud från intilliggande gator.
Emma
24 July 2023En mycket trevlig vistelse!
Jenny
23 July 2023Bra, vi bodde bara en natt. Varmt i rummet på natten, men sköna sängar. Vi hamnade i annexet eller lilla hotellet, aningen osmidigt. God frukost.
Stefan
22 July 2023Bodde i en annan byggnad än det vanliga hotellet. Väldigt slitet där men service och frukost ( och pris) var väldigt bra.
Håkan
22 July 2023Bra läge, slitet annex där vi bodde en bit från huvudbyggnaden. Knappt inget vatten i duschen. Ingen hårtork. Ingen utsikt från annexet.
Pernilla
20 July 2023Jonas
18 July 2023Tyckte att det fungerade bra , från incheckning till utcheckning. God o bra frukost med bra utbud , lite feedback kan vara - att känslan var de var någon för lite ( personal) då det inte hann duka av eller fylla på i den utsträckning behovet var.
Anette
15 July 2023Väldigt slitet och tråkig inredning, inga tavlor eller något på väggarna.
Magnus
14 July 2023Slettet den gamla delen
Catharina
14 July 2023Fredrik
09 July 2023Rose-Marie
08 July 2023Nära till allt, 3fint hotell med bra bemötande och service.
Katarina
04 July 2023Monica
02 July 2023Mkt nöjd
Margit
11 June 2023Sten
11 June 2023Savoy är som det alltid varit (har bott där sedan 80-talet) och det är därför vi alltid bor där när vi är i Malmö (en-tre gånger/år). Det lönar sig att uppgradera sig till ”superior”, ger fin utsikt och lugnare korridor. Frukosten bra.
Kenneth
09 June 2023Monica
18 May 2023Helena
05 May 2023Helena
03 May 2023Kenneth
02 May 2023Lite tråkigt att behöva gå 100-150 meter utomhus för att komma till bar, restaurang, frukost. I övrigt, mycket trevlig vistelse. När vi återkommer, hur boka rum i huvud byggnaden?
Monika
20 April 2023Gunilla
18 April 2023Otroligt bra bemötande 👍👍👍
Tomas
13 April 2023Per
12 April 2023Hotellet ligger centralt och bra , men tyvärr mycket störande trafik som hördes hela natten
Rolf
06 April 2023Kent
05 April 2023Susanne
16 March 2023Jättefint o fräscht rum. Frukosten sådär. Fick lov att ha kvar rummet lite längre då tåget inte skulle gå förrän senare. Väldigt generöst och uppskattat. //Susanne
Carina
07 March 2023Susanne
22 February 2023Lite synd att man måste gå ut om för o äta frukost och is hade varit bra med minibar eller ismaskin på lilla hotellet
Stefan
15 February 2023Bokade hotell Savoy. Vid ankomst sa de att coop-bokningar inkvarteras på det sk ”Lilla hotellet”, 300 m bort i en sidogränd. Det är obemannade hotel Residens som avses. Vi vägrade..Då fick vi rum på Savoy, som vi ju bokat. Uselt å gement lureriförsök
Maria
05 January 2023Fantastiskt trevlig personal och mycket proffesionelt bemötande!
Anette
04 January 2023vi bokade Lilla hotellet och fick ett riktigt fint rum
Emma
30 December 2022Bodil
28 December 2022Trevligt hotell, bra läge och stora fina rum. Kommer gärna tillbaka.
Veronica
14 December 2022Jesper
14 December 2022Jörgen
08 December 2022Cecilia
07 December 2022Anne
04 December 2022Hade velat få information innan att vi skulle bo på hotellet vid sidan om.Inte OK. Fick klä på sig ytterkläder och gå ut till Elite för att äta frukost och äta på kvällen.
Gert
01 December 2022Kristina
23 November 2022Det var strul från början till slut. Det saknades personal i städ och service vilket påverkade incheckning frukosten ja överlag servicen. Vi kommer inte tillbaka
Mats
15 November 2022Vi hamnade huset jämte hotellet. Dusch i badkaret och det innebar att golvet var blött så fort man duschade. Det var så mycket vatten på golvet att reparatör fick undersöka felet och städerskan fick byta blöta handdukar och torka golv.
Kent
03 November 2022Monica
02 November 2022Rent och fräscht. Trevlig personal. Supergott kaffe ☕️
Stefan
02 November 2022Jan
28 October 2022Gunnar
18 October 2022Kennert
30 September 2022Mycket trevligt hotell och mycket vänlig/hjälpsam personal. Enda minuset för oss var att vi fick ett rum som var svårtillgängligt eftersom vi hade mycket packning, två stora resväskor plus handbagage, för resa över atlanten.
Ditte
14 September 2022Annika
14 September 2022Litet rum med tråkig utsikt! Annika
Gustaf
14 September 2022Hans
01 September 2022Det var väldigt slitet .Fick byta rum hade inget varmvatten.frukosten källa ägg bacon som var kremerat på måndagen.
Ulla
01 September 20224 väninnor/2 rum. Underbart boende. Fina rum/centralt läge, frukosten toppen. Nöjda damer från olika delar av södra Sverige. Det gör vi gärna om.
Cathrine
21 August 2022Trevlig personal, mycket bra frukost
Tomas
19 August 2022Fantastiskt fint hotell med bra läge. Svalt snyggt rum med 30 grader utomhus. Jättegod frukost i fin miljö. kommer gärna tillbaka. Enda minus är att hotellet inte hade kvar sin restaurang efter pandemin.
Lena
18 August 2022Bra rum och bra frukost. Läget är också bra
Jörgen
18 August 2022frank
07 August 2022David
06 August 2022Stefan
06 August 2022Angelica
05 August 2022Trevlig & tillmötesgående personal. God frukost med stort utbud. Trevligt rum, dock för mjuk säng men alla vill vi ha olika☺️
Gunilla
04 August 2022En utcheckning på Coop bekräftelse 12.00 men 11 på hotellet. Hotellets hiss gick sönder sö-må vilket innebar tunga lyft för oss. Frukost o läge bra.
Carina
03 August 2022Väldigt fin frukost.
Carina
03 August 2022Tommy
02 August 2022Ewa
02 August 2022Staffan
01 August 2022Susann
01 August 2022Trevligt äldre hotell. Nära till tåg (över kanalen)samt till shopping, restauranger och sevärdheter. Bra säng och ok frukostbuffe. Hotellet erbjuder dygnsparkering som är lite för dyr.
Odd
01 August 2022Stig
01 August 2022Bra service
Minerva
01 August 2022Yvonne196108044824
31 July 2022Christer
30 July 2022Ett gammalt hotel men med charmig inredning lite slitet ...Mycket bra frukost,,sköna sängar,,,tyvärr lyhört,,, extra plus för matcheckarna vi fick och den bekväma bilparkeringen
Monica
30 July 2022Otroligt störande trafik på "baksidan" av hotellet. Startade före kl 05.00 på morgonen. Slamriga tvätt- och sopvagnar. Omöjligt att sova. Byt fönster eller sätt in dubbla fönster!!! Handdukar byttes ej trots uppmaning att lägga på golvet dåligt!
Camilla
30 July 2022Hotellet låg bra till och var rymligt. Rörigt i frukostrummet trots slottade tider för att minska trycket. Hann inte med att fylla på saker på frukostbordet, vid ett tillfälle stod det ca 15 personer och väntade på kaffe.
Ann-Britt
27 July 2022Anne
27 July 2022Jag bokade 2 dubbelrum samtidigt. Det ena rummet var inte utrustat med AC och det var en mkt lägre standard än det andra rummet. Konstigt att man inte får lika rum när man bokar 2 dubbelrum samtidigt och i god tid innan. I övrigt nöjd med hotellet.
Eva
27 July 2022Veldig sentralt beliggende nær Malmø sentralbanestasjon samt kort avstand til ett godt utvalg av restauranter (eks. Lilla Torg).
Berndt
26 July 2022Trevligt rum Personalen trevlig Bra frukost
Michael Videgårdsvägen
24 July 2022Kändes som personal hade dålig koll
Göran
23 July 2022Sofie
23 July 2022Luktade lite gammal tobaksdoft i hotellrummet dvs unken doft. Saknar krokar för handdukar i badrummet.
Marcus
21 July 2022Malin
17 July 2022Centralt boende med god frukost.
Per-Åke
17 July 2022Helt underbart
Florence
17 July 2022Trevligt bemötande på hotellet vid strul med rummen. Allt fixades över förväntan.
Ann
15 July 2022Ingen serviceinriktad personal i receptionen, vissa tillbehör till frukost fanns inte och tog lång tid på sig att komma tillbaka. Städning var ok men badkar/dusch var livsfarligt
Bo
14 July 2022Allt var toppen förutom rummet vi fick Stopp i duschens avloppsbrunn, gick inte att duscha Fick byta rum det var OK
Eva-Lena
13 July 2022Perfekt läge och bra parkeringsgarage. Vi hade ett hundrum vilket var det bästa hundrun vi haft.
Anna
13 July 2022Superfint nytenoverat?? rum. Jättefin frukost. Bästa läget! Vi kommer definitivt tillbaka.
Göteborgare
13 July 2022Rent men slitet. God frukost. Sköna sängar. Bra läge intill centralen. Brandvarnare var övertäckt och ur funktion. Överlag rent men toalettstädning bortglömd innan vår ankomst. Hotellpremien beskriver inte att man får bo på enklare hotell intill.
Nora
12 July 2022Härligt hotell och väldigt trevliga personal.
Linda
10 July 2022Lite tråkigt att bli väckt av brandlarm pga att de glömt stänga av medans de renoverade men ett stort beröm till frulostvåfflorna som var de godaste jag ätit och perfekt vispad grädde till!!
kirsti
10 July 2022Brandlarmet gick på morgonen och vi sprang ut via nödutgång som man ska. När vi kom till ingången så såg vi att hotellgästerna satt och åt frukost i lung och ro. Ingen personal kom och berättade till oss som var ute att det var falskt larm.
Britt-Marie
10 July 2022Jättefint hotell, mycket centrslt och närs stationen. Vackert hus och trevliga rum.
Christer
09 July 2022Toppen.
Janine
08 July 2022Dåligt städat, smutsiga handdukar och kvarglömda saker under sängen Vår TV fungerade inte och när vi påtalade detta fick vi till svar att de inte kunde göra något åt det
Lena
06 July 2022Lars-Gunnar
06 July 2022Lena
05 July 2022Lite varmt på rummet. I övrigt var det bra.
Eva
05 July 2022Stort rum men varmt. Ingen aircondition eller en bordsfläkt. Hamnade på Lilla hotellet trots bokning på Elite Savoy.
Susanne
03 July 2022Bra centralt läge och rummet var helt ok med tanke på priset. Frukosten var toppen!
Margareta
01 July 2022Bra rum, fantastisk frukost, mkt trevlig personal
Elin
30 June 2022Linda
29 June 2022Rummet i sig var bra. Men vi saknade ett fönster. Kändes som att bo i en bunker.
Kajsa
25 June 2022Behövde spola vatten i 10 min för att det skulle bli varm. Drog ner betyget på allt annat då det inte gick att tvätta händerna efter toabesök ens.
Ann-Margrete
23 June 2022eva
23 June 2022Marie
21 June 2022Åke
21 June 2022Bra läge. Bra rum. God och riklig frukost. Trevlig personal.
Torsten
21 June 2022Hotell Savoj i Malmö är ett toppen hotell. Extra smidigt om man kommer med tåg för sitt utmärkta läge. Väldigt hjälpsam personal och de gav t.o.m. en frukostpåse till dem som gav sig av innan frukosten serverades.
Bo
20 June 2022Ann
20 June 2022Kenneth
20 June 2022Sara
19 June 2022Marie
18 June 2022Sören
18 June 2022Lovisa
17 June 2022Fint & anrikt hotell som tyvärr chanserat på servicefronten. Ingen spjälsäng som vi beställt, så fick fråga efter det sent på kvällen och då fick vi en säng som ett annat barn använt där det låg en napp, en snusdosa och två spindlar.
Frida
17 June 2022Dålig information när brandlarmet gick. Vi utrymde men inte alla gäster. Personalen verkade knappt bry sig om att det tjöt.
Inger
15 June 2022Allt från bokning av hotellet till vår vistelse där har varit mycket, mycket bra. Vi är kanonnöjda🤩
Hilde
14 June 2022Flott hotell i en gammel ærverdig bygning sentralt i Malmø. Kort avstand til tog og busstasjon. Lilla torget med masse restauranter og barer ligger to minutters gange unna. Veldig hyggelig personale i resepsjonen og flott frokostbuffé. Gode senger.
Liselotte
13 June 2022Väldigt trevlig tjej i rec när vi kom . Fick ett jättebra rum ! Tack. Äggröran var så god . Bra jobbat där han som gjorde den . Läget bra på hotellet .nära det mesta. Gammal charm på hotellet. Bra val !
Christina
12 June 2022lördag och söndag morgon viss väntetid till frukosten.
Catarina
11 June 2022Fint gammalt "riktigt" hotell med sin långa historia o perfekta läge, mitt emot centralstationen. Rymliga fräscha rum o badrum.
Dana
09 June 2022Jag har aldrig förr ens sett en så nedlegad säng. Det var som att ligga i en fångstgrop. Alldeles vackra inredningen kändes så bortkastat när sängen inte var möjlig att ligga i ordentligt.
Helena
08 June 2022Meta
07 June 2022Väldigt lång kö till frukosten trots att vi bokat tid.
Britta
06 June 2022Bra läge, fina rum. Långa köer vid frukost och incheckning. Dålig påfyllning på frukosten.
Agneta
06 June 2022God frukost Personliga rum
Ronny
05 June 2022Stefan
01 June 2022Anna
24 May 2022Bra personal, trevligt läge. Rummet var härligt
Lotta
23 May 2022Mycket hjälpsam personal. Underbar frukost. Ingen utsikt men det kompenserades mer än väl av att rummet var stort och luftigt.
Anna Stoltz
22 May 2022Vi reser med hund som också stortrivdes. Stort rum med trägolv, supertrevlig personal och härlig frukost. Vi kommer att välja Savoy igen.
Anna
22 May 2022Slitna rum men välstädat.
Fredrik
17 May 2022Monica
15 May 2022Fin service. Nära till Centralen. Väldigt god frukost.
Olov
09 May 2022Trevlig bemötande av personalen i receptionen, smidigt och lätt byta rum (då ej wi fi funkade i det första rummet), bra och god frukost.
Yvonne
09 May 2022Karin
08 May 2022Elisabeth
01 May 2022Frukosten var underbar. Läget mycket bra, nära till allt vi ville besöka.
Anette
23 April 2022Rum med badrum med badkar var illa rustat för dusch i badkar. Fick dock byta rum. Ett hotell som skulle vinna på att renoveras
Thomas
03 April 2022Fick lite gliringar av en person att vi använde premien till hotellet. Vet inte om det var därför vi nog fick rummet med noll utsikt. Det var bara en vägg utanför fönstret. Fint hotell med bra läge och med fantastisk frukost. Rekommenderas
Jörgen
02 April 2022Ove
28 March 2022Marianne
28 March 2022Margareta
06 March 2022Underbart!
Kristina
02 March 2022Leena
25 February 2022Jag vill specifikt tacka Marie i reception samt suverän frukostpersonal🙏🏻
Roland
21 February 2022Agneta
21 February 2022Katarina
20 February 2022Björn
19 January 2022Hans
26 December 2021Tyvärr inte ett bra rum. Rum 111 var en våning upp men låg tyvärr mor en innergård med små fönster högt upp. Knappt något ljusinsläpp.
Agneta
26 December 2021Fint gammaldags hotell God frukost
Ola
13 December 2021Annika
30 November 2021Maria
28 November 2021Staffan
22 November 2021Avloppslukt från badrum. Tilltog andra dagen, men då hade vi redan sagt att vi kunde bo kvar i rummet. /kontroll av vaktmästaren som sa att problemet inte gick att lösa just då/
Linda
21 November 2021Fint hotell med nära till allt.
Barbro
15 November 2021Stig
15 November 2021Gun-Marie
10 November 2021Det var bra och de fixade upp sakerna som beställdes till min man på hans födelsedag
Mats
07 November 2021Bo
31 October 2021